Saturday 21 May 2011

~Kasih Seorang Abang!!!~

Semalam balik dari opis aku terus je balik umah sbb Aleesya Dania adik ipar aku nak tolong hantarkan kat umah sebab diorg nak singgah pasar malam kat area umah aku ni.So balik umah settle2kan apa yang patut.Adam dan Alya asyik tanya aku bila tengok aku balik sorang tanpa adik kesayangan diorg."Mama mana baby????mama mana baby??"Penat gak la nak menjawab.Untuk mendiamkan mereka dari terus bertanya tentang Aleesya Dania Aku dan En.Wady bawak Alya dan Adam jalan2 cari makan kat pasar malam kat umah aku tu.Lepas balik dari pasar malam,pas makan dan solat maghrib kami lepak kat depan tv sambil aku pump susu utk simpan stok utk Aleesya Dania.Memag dari start aku masuk keja aku akan pump susu utk buat stok untuk Aleesya Dania.Setakat hari ni alhamdulillah Aleesya masih minum susu aku lagi cuma kalau tak cukup jer biras aku akan bagi dia minum susu formula.Lepas aku pump susu tu aku cuci bekas pump tu dan keringkan kat dapur dan join En Wady tengok tv.Tapi rasa pelik bila tiba2 umah aku jadi sunyi.Bukan sunyi apa cuma sunyi dari bunyi bising Adam yang dari tadi bising dengan toys dia.Aku dan En Wady jadi pelik.Anak aku memag macam tu kalau diam tu mesti ada benda la yang dia buat...Pelan2 aku intai dia..nak tau dia buat apa....jeng..jeng...jeng....



inilah kerja budak yang sgt cerdik ini...sekali tengok ja terus faham cara penggunaannya...hahahaha~~~Sampai mengalir air mata aku bila tengok gelagat anak aku ni...jangan kata aku En.Wady pun sama...hahaha~~bila aku tanya dia "abang buat apa tu?"dengan bangganya dia jawab."Susu baby"maksudnya aku paham..dia nak pump susu untuk adik dia macam aku jugak....sayang abang!!!

see....sayang sungguh dia kat adik dia...




























Psstt//Dia memag suka buat aku ketawa..susah untuk aku marahkan dia sebab bila aku marah ada saja aksi dia yang akan buat aku ketawa...mama sayang abang,kakak dan adik.....mmuuaahhhhhh...

1 comment:

Anonymous said...

oh adam..u a my hero...hahahahha

sadis ok..sadis..