Friday 20 May 2011

Sekembalinya aku.....

Ermmm.....lama sungguh aku tak mengadap blog aku nih...dah naik lalang dah blog ni...hehehe~~bukan apa masa yg amat2 suntuk dan tidak mencukupi membuatkan aku tak sempat nk up date blog.sebenarnya banyak n3 yang nk aku bawak masuk utk dijadikan bahan..tapi disebabkan kemalasan dan kesuntukan masa maka aku kena masukkan satu persatulah yer...Haaaaa...ni n3 tentang sekembalinya aku di opis..adddooiii..pening jugak kepala bila kerja kita org lain yang buat...mana tak pening..lintang pukang la jugak jadinya...tapi thank's utk member2 yang tolong gantikan tempat aku semasa ketiadaan aku...so bila aku dah masuk balik opis ramailah org yg sangat2 happy sbb dah tak payah nk buatkan kerja utk aku...Masuk jer opis terus adakan sessi berposing-posing....gediksss kan????hahahaha................

haruslah gambar aku yer....slim sudah....huhuhuhu~~

rakan gediksss aku di opis...Cik Hanim

aku lagi....jgn marah u...

No comments: