Sunday 24 April 2011

~Adam oh Adam.....~

2-3 ari ni mmg agak sibuk ngan mcm2 hal...2 ari lepas dah bawak satu2nya ank hero aku g klinik cek pasai kaki dia..ntah jadi apa ntah..tetiba ja bengkak n macam nk terkeluar kuku kat ibu jari kaki dia tu...apa puncanya pun aku x pasti..tgok2 dah jadi cam tu....tapi ank aku ni jenis yg tahan lasak..takat sakit mcm tu tak heran pun,aku yg tgok ni pulak rasa kesian dan terasa sakit tu mcm mana...Sbb tu aku ajak En.Wady bawak dia p klinik.At least kami boleh tau sakit apa sbb skrg ni kan byk sgt penyakit...Bila jumpa Dr.Dr cakap tak ada apa just jangkitan kuman mungkin ank aku ni keluar rumah tak pakai kasut....haiisshhh..kasut punya banyak mama ngan abah beli mana mungkin Abang Adam keluar rumah tanpa pakai kasut..pastu aku tanya Dr sekali tentang anak aku si Adam ni yang tak berapa pandai nk bercakap lagi...Dah nk masuk 4thn dah masih tak berapa nk pandai bercakap.Bukan tak pandai langsung..boleh bercakap tapi cuma perkataan2 yg pendek2 jer...so aku mmg risau sesgt sbb tahun depan aku nk antaq dia p tadika.Bila tanya Dr..Dr suggestkan aku ngan En.Wady bawak Adam p jumpa Dr pakar untuk buat speech therapy...bila Dr cakap mcm tu aku makin risau dengan perkembangan Adam.Dahla dia satu2nya ank lelaki yang kami ada....dah jadi camni pulak..Besok aku dan En.Wafy akan bawak Adam jumpa Dr pakar.Harap2 semuanya ok...Abang mama harap semuanya ok...Mama Sayang Abang....mmuuaaahhhh....

My Little Boyfriend

Hero mama n abah...

No comments: