Wednesday 20 April 2011

Bila Nak Habisss ni.....

Ari ni dah 27 ari aku berpantang..makna kata ada lagi 17 ari...Adddoiiii...17 ari tu aku rasa mcm 17 bln lagi tau dak...cemusss...bosan...boring...dok berkurung  jer kat umah ni....Itu x bleh...ini x bleh...sungguh tidak terdaya dah aku nk ikut semua tu...cepat2 la masa dan ari berlalu..aku nk kluar p jln2 sesgt dah ni...aku rasa lagi lama aku kat dlm umah dok berpantang ni lagi pening kepala aku...jiwa aku kena kluar dari umah ni baru tenang....(ayat org gedik nk kluar jln)....Skrg ni aku dah list kan tempat2 yg aku nk p pas pantang ni...Errmmm mintak2 la permintaan aku ni di tunaikan oleh En.Wady.Dah x sabaq rasanya nk g jln2....dan x sabar juga aku nk masuk opis balik..dah lama x buat havoc kat opis tu..dah lama x nyakat mber2 opis...rindu la semua tu.....Errmmm...sabor jer la...

No comments: