Sunday 24 April 2011

~For The Rest Of My Life~


~ Khas Buat En.Wady.......~

For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you..loving you 


For the rest of my life
Through days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I...I`ll be there for you
I know that deep in my heart

I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my hubby and my friend and my strength
And I pray we`re together in Jannah 


Dah 7 thn sudah aku menjadi isteri kpd En.Wady..x sangka cepat sgguh masa berlalu...ank pun dah 3...kakak pun tahun depan dah nk masuk Darjah 1...Abang dah nk p Tadika...terasa tua la plak aku nihhh sbb ank2 semua dah besar2...Bila fikir2 balik mmg rasa cam x caya ja aku dah ada ank 3 org...haiishhh...dah 7 thn bersama...manis...masam..pahit..kelat..semua ada...semua tu lumrah dalam rumahtangga..bak kata pepatah org tua2.."Sedangkan Lidah lagi tergigit,inikan pula suami isteri"


Aku berdoa semoga kami sentiasa di rahmati olehNYA....Kekal hingga ke Syurga...dapat besarkan ank2 dgn penuh kasih syg dan menjadi keluarga bahagia hendaknya....Aminnn.....

No comments: