Monday 18 April 2011

Dia Sudah Pandai......

Skrg ni my little princess dah pandai nk buat prangai n dah pandai nk ajar mama....Dulu asyik tido jer..siang mlm tido tak pernah nk jaga2.Kalau jaga pun aku bg jer susu pastu dia tido balik.Tapi sejak 2-3 ari ni dia dah mula pandai...asal aku bukak jer laptop..on9 jer tenet..dia pun mula la jaga n bunyi2 mintak susu.Dah bg susu pun still x mau nk tido balik.Dah pandai bunyi2 nk mintak org angkat dia...Ermm..pandai dia skrg dah x bg aku on9.Asal aku on9 ja comfirm dia jaga punya lah..Dah tu skrg ni mlm2 pun dah pandai berjaga mlm...mcm smlm Dia ajak aku bersengkang mata dgn dia dr pukul 1pg sampai pukul 3pg...Addoiiii...adik..adik..ni yg buat mama makin cayang kat adik ni....Bersyukur dgn pemberianNYA...kerana telah kurniakan ank2 yg cerdik dan pintar kepadaku....Meh kita nengok muka budak yg banyak akai skrg ni....
                                                                       ~
                                                                                 ~

Cukup tenang jiwa bila tgok dia tido camni.......

Muka jeles bila mama on9.......

Cokodok mama yg makin byk akai.......

budak botak pakai gaun........

No comments: